Opret et arrangement

Her kan du tilmelde dit arrangement til Hjertestarterdagen, og hvis du gør det i god tid, kan vi reklamere for det på vores sociale medier og Danmarkskortet. Når du har tilmeldt dit arrangement, vil du modtage en gratis aktørpakke. Aktørpakken vil indeholde: 

  • Røde hjerteformede balloner med ballonpinde
  • Bolsjer til uddeling eller præmier

Derudover kan du også tilvælge følgende til din aktørpakke:

  • Tusser til brug ved tegneaktiviteter
  • Foldere om Hjertestarterdagen
  • Klistermærker med RING OP – TRYK NED – GIV STØD-remsen
  • Klistermærker til aktiviteten ”Hvor sidder hjertet?”
  • T-shirts til at være synlige på dagen (husk at vælge de rigtige størrelser)
  • Roll-up (til indendørs brug)
+Tilføj et arrangement
made with OUM PRO

Oplysninger om arrangement

Oplysninger om kontaktperson

Når i opretter arrangementet, skal I angive en kontaktperson, som materialerne kan sendes til, og som kan kontaktes ved spørgsmål. Oplysningerne bruges kun internt.

Aktørpakken

I får automatisk tilsendt en aktørpakke, når I opretter et arrangement til Hjertestarterdagen. Aktørpakken indeholder balloner, bolsjer, folder om Hjertestarterdagen samt klistermærker med RING OP – TRYK NED – GIV STØD-remsen.

Tilvalg af materialer

Vi tilbyder en række materialer, der kan tilvælges jeres aktørpakke, som er et tilbud til aktiviteter og synliggørelse af jeres arrangement. Vælg nedenfor hvilke materialer I ønsker sammen med aktørpakken:

Roll-up’en egner sig kun til indendørs brug og må derfor ikke bestilles til udendørs arrangementer.

Hvis du tidligere har deltaget til Hjertestarterdagen og derfor allerede har en roll-up, så beder vi om, at du genbruger denne fremfor at bestille en ny.

Oplysninger til forsendelse af aktørpakke

Når I har oprettet arrangementet, vil I få tilsendt en aktørpakke med materialer til dagen. Aktørpakken sendes til den oplyste forsendelsesadresse.

 

Ved at udfylde ovenstående formular og oprette et arrangement afgiver du samtykke til, at Dansk Råd for Genoplivning må gemme og opbevare dine oplysninger, således at vi kan kontakte dig vedrørende Hjertestarterdagen i op til tre år. Dine oplysninger opbevares og behandles fortroligt og sikkert. Du vil til enhver tid have mulighed for at trække dit samtykke tilbage ved at skrive til hjertestarterdagen@genoplivning.dk.

 

Tilføj et arrangement

Hvilken kommune afholdes arrangementet i?
Step 1
Hvem er arrangøren?
Foregår arrangementet indendørs eller udendørs?
Er arrangementet åbent for offentligheden?
Hvilket sted foregår det henne? F.eks. "Foran Helsingørs svømmehal"
Dato for arrangementet? Tilføj evt. også slutdato (hvis arrangementet varer flere dage)
Hvad tid på dagen starter arrangementet?
Hvad tid på dagen slutter arrangementet?
Step 2
Angiv kontaktperson, som materialerne kan sendes til, og som kan kontaktes ved spørgsmål. Oplysningerne bruges kun internt.
Navn på kontaktperson
E-mail på kontaktperson
Tlf.nr. på kontaktperson
Step 3
I får automatisk tilsendt en aktørpakke, når I opretter et arrangement til Hjertestarterdagen. Aktørpakken indeholder altid balloner og bolsjer. For at undgå tryk af materialer som I ikke har brug for, bedes I derfor selv tilvælge de resterende materialer, som er et tilbud til aktiviteter og synliggørelse af jeres arrangement:
Ønsker I tusser til brug ved tegneaktiviteter (1pk)?
Ønsker I foldere?
Ønsker I klistermærker med RING OP - TRYK NED - GIV STØD-remsen?
Ønsker I Hjerte-Klistermærker til aktiviteten "Hvor sidder hjertet?"?
Ønsker I at få tilsendt en bamse med Hjertestarterdagens logo (så længe lager haves)?
Ønsker I at få tilsendt t-shirts (max 5 i alt)?
Skriv hvilke størrelser I ønsker
Vi har størrelse S, M, L, XL og XXL. Skriv f.eks. ”1S, 2M, 1XL, 1XXL”. Spring dette felt over, hvis I ikke ønsker t-shirts.
Ønsker I en roll-up (til indendørs brug)?
Roll-up’en egner sig kun til indendørs brug og må derfor ikke bestilles til udendørs arrangementer. Hvis du tidligere har deltaget til Hjertestarterdagen og derfor allerede har en roll-up, så beder vi om, at du genbruger denne fremfor at bestille en ny.
Step 4
Når I har oprettet arrangementet, vil I få tilsendt en aktørpakke med materialer til dagen. Aktørpakken sendes til den oplyste forsendelsesadresse.
Navn
Evt. firmanavn
Adresse
Postnummer
By
Evt. kommentar
Step 5
Ved at udfylde ovenstående formular og oprette et arrangement afgiver du samtykke til, at Dansk Råd for Genoplivning må gemme og opbevare dine oplysninger, således at vi kan kontakte dig vedrørende Hjertestarterdagen i op til tre år. Dine oplysninger opbevares og behandles fortroligt og sikkert. Du vil til enhver tid have mulighed for at trække dit samtykke tilbage ved at skrive til hjertestarterdagen@genoplivning.dk.
Hvilken adresse afholdes arrangementet på?