Lokationer hvor du kan afholde dit arrangement

Dansk Råd for Genoplivning kontakter løbende lokationer, som er ideelle til afholdelse af et arrangement til Hjertestarterdagen. Når Dansk Råd for Genoplivning har fået positivt tilsagn fra organisationer og virksomheder, som gerne vil stille areal til rådighed til et arrangement til Hjertestarterdagen, vil de blive offentliggjort nedenfor.

Lokationerne fordeles efter først til mølle-princippet, så hvis du ønsker at afholde dit arrangement på én af disse lokationer, så reservér en plads ved at sende en mail til os.

Arrangementer vedrørende Hjertestarterdagen

På Hjertestarterdagen den 16. oktober inviterer organisationer, foreninger og virksomheder til arrangementer, der klæder børn og voksne på til at redde liv ved hjertestop over hele landet.

Se hvilke adresser hvor der bliver afholdt et arrangement på kortet nedenunder. 

Klik på de røde markører eller søg efter et arrangement for at se alle informationer vedr. et arrangement.

+Tilføj et arrangement
made with OUM PRO

Close
Get Directions
‘; ‘;
Options hide options
Print Reset
Fetching directions…

Tilføj et arrangement

Hvilken kommune afholdes arrangementet i?
Step 1
Hvem er arrangøren?
Foregår arrangementet indendørs eller udendørs?
Er arrangementet åbent for offentligheden?
Hvilket sted foregår det henne? F.eks. "Foran Helsingørs svømmehal"
Dato for arrangementet? Tilføj evt. også slutdato (hvis arrangementet varer flere dage)
Hvad tid på dagen starter arrangementet?
Hvad tid på dagen slutter arrangementet?
Step 2
Angiv kontaktperson, som materialerne kan sendes til, og som kan kontaktes ved spørgsmål. Oplysningerne bruges kun internt.
Navn på kontaktperson
E-mail på kontaktperson
Tlf.nr. på kontaktperson
Step 3
I får automatisk tilsendt en aktørpakke, når I opretter et arrangement til Hjertestarterdagen. Aktørpakken indeholder balloner, bolsjer, folder om Hjertestarterdagen samt klistermærker med RING OP – TRYK NED – GIV STØD-remsen. Vi tilbyder en række materialer, der kan tilvælges jeres aktørpakke, som er et tilbud til aktiviteter og synliggørelse af jeres arrangement:
Ønsker I tusser til brug ved tegneaktiviteter (1pk)?
Ønsker I foldere?
Ønsker I klistermærker med RING OP - TRYK NED - GIV STØD-remsen?
Ønsker I Hjerte-Klistermærker til aktiviteten "Hvor sidder hjertet?"?
Ønsker I at få tilsendt en bamse med Hjertestarterdagens logo (så længe lager haves)?
Ønsker I at få tilsendt t-shirts (max 5 i alt)?
Skriv hvilke størrelser I ønsker
Vi har størrelse S, M, L, XL og XXL. Skriv f.eks. ”1S, 2M, 1XL, 1XXL”. Spring dette felt over, hvis I ikke ønsker t-shirts.
Ønsker I en roll-up (til indendørs brug)?
Roll-up’en egner sig kun til indendørs brug og må derfor ikke bestilles til udendørs arrangementer. Hvis du tidligere har deltaget til Hjertestarterdagen og derfor allerede har en roll-up, så beder vi om, at du genbruger denne fremfor at bestille en ny.
Step 4
Når I har oprettet arrangementet, vil I få tilsendt en aktørpakke med materialer til dagen. Aktørpakken sendes til den oplyste forsendelsesadresse.
Navn
Evt. firmanavn
Adresse
Postnummer
By
Evt. kommentar
Step 5
Ved at udfylde ovenstående formular og oprette et arrangement afgiver du samtykke til, at Dansk Råd for Genoplivning må gemme og opbevare dine oplysninger, således at vi kan kontakte dig vedrørende Hjertestarterdagen i op til tre år. Dine oplysninger opbevares og behandles fortroligt og sikkert. Du vil til enhver tid have mulighed for at trække dit samtykke tilbage ved at skrive til hjertestarterdagen@genoplivning.dk.
Hvilken adresse afholdes arrangementet på?