Opret et arrangement


Oplysninger om arrangementet

Indendørs Udendørs

Ja Nej


Format: dd-mm-åååå, fx 24-12-2022


Format: dd-mm-åååå, fx 24-12-2022


Oplysninger om kontaktperson

Når I opretter arrangementet, skal I angive en kontaktperson, som materialerne kan sendes til, og som kan kontaktes ved spørgsmål. Oplysningerne bruges kun internt.


Aktørpakken

I får automatisk tilsendt en aktørpakke, når I opretter et arrangement til Hjertestarterdagen. Aktørpakken indeholder balloner, bolsjer, folder om hjertestarterdagen samt klistermærker med RING OP – TRYK NED – GIV STØD-remsen.

Vi tilbyder en række materialer, der kan tilvælges jeres aktørpakke, som er et tilbud til aktiviteter og synliggørelse af jeres arrangement. Vælg nedenfor hvilke materialer I ønsker sammen med aktørpakken:


Ja Nej

Roll-up’en egner sig kun til indendørs brug og må derfor ikke bestilles til udendørs arrangementer.

Hvis du tidligere har deltaget til Hjertestarterdagen og derfor allerede har en roll-up, så beder vi om, at du genbruger denne fremfor at bestille en ny.


Når I har oprettet arrangementet, vil I få tilsendt en aktørpakke med materialer til dagen. Aktørpakken sendes til den oplyste forsendelsesadresse.

Ja Nej


Ved at udfylde ovenstående formular og oprette et arrangement afgiver du samtykke til, at Dansk Råd for Genoplivning må gemme og opbevare dine oplysninger, således at vi kan kontakte dig vedrørende Hjertestarterdagen i op til tre år. Dine oplysninger opbevares og behandles fortroligt og sikkert. Du vil til enhver tid have mulighed for at trække dit samtykke tilbage ved at skrive til hjertestarterdagen@genoplivning.dk.